Sunday, September 26, 2004

For the record...

...I wrote about 5 more pages last night, but it was mostly just whining cuz I was in a cranky mood, so I'm not going to bother posting it. I've posted enough whining in recent days. I guess having serious discussions with intelligent people just inevitably kinda makes you depressed a bit, right?

But anyway, I think that's done. Now I need to turn my attention to the more serious problem of why exactly my DVD player on my laptop won't play right. God damn it, I wanna watch movies, playing final fantasy 5 all day is fun but it's in Japanese and I just wanna break already! Gaaah!

...But I downloaded 6, also in Japanese, for when I finish. It's my favorite game, I might as well play it in the original, right?

So in case you're curious, I'm right now working on my daily report, for last friday. So's ya'll can see what I do every day, I'll post it in here. So far my duties at work have consisted primarily of writing reports about what I did that day.

So here's friday's, sorry if you can't read it, as it's, ya know, in Japanese. They're usually a bit longer, but I have decided to be a bit more reasonable in terms of report length, and there's just no need for the kind of detail I usually include.

1. 始業: 7時50分から8時30分まで
今日はいつもの通りでした。ラジオ体操をして、朝礼をしました。それから、メールチェックをしました。8時30分に会社を出ました。

2. 中予の訪問: 8時30分から4時30分まで
今日の予定は、いっぱいでした。最初に寄ったところは、松山総合事務所でした。そこで、仕事について聞いたりビルを巡回につれて行ったりしてもらいました。そこの冷凍器を銘記しています。とても大きくて寒かったですが、オハイオ州の冬ほど寒くなかったです。色々なものが入っていました。アイスクリームと外の食べ物だけでなくて、色々な化学品もありました。
それから、トータスというボイラーを作る会社に行きました。そこも、仕事について聞いたり歩いて見たりしました。しかし、トータスでは、工場が緒ありました。ボイラーの作り方を見せてもらいました、最初から最後まで。30年間使ったことは少しすごいと思います。
出て、アイテム愛媛で昼食を食べました。珍しくて残念ですが、食べ物はまあまあおいしかったです。食べて、ちょっと歩いて見ましたが、お菓子しか買いませんでした。それからI-LOTというビルの一宮の伊予という会社へ行きました。そこで、社長と部長と話して、出ました。その会社は、国際的取引きについての仕事をします。無税の詳しいことを説明してくださいました。
最後に、東予希望の家というところに寄りました。それは、身体障害者のための慈善団体です。そこで、身体障害者が働けたりお金をもらったりをできます。出て、会社に帰りました。

3.会社:4時30分から5時まで
帰って、9月22日の日誌を直しました。それを送って、うちに帰りました。

4.まとめ
今日、たくさん見ました。一番興味があるところは、トータスでした。そこで、何でもとても大きくて大事みたいでした。それは、少し浅見かも知れませんが、またいつか克明に見に行くかも知れません。
また、希望の家にも、寄ってよかったです。善意な慈善団体で、確かにまた行きます。

This has not yet been editted by my boss, so the Japanese may well be terrible, but there you go, hot off the presses.

Anyway, time to get to work on my month report. That's gonna be a bitch. Adios.

Comments:
hurray for rajiotaiso.


i think bellinger-san has disappeared cuz i know where he was supposed to be living and he's not living there and he wasn't in the orientation for 5th year. ODD!

hutchins
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?